سروربان اقدام به سرویس های پشتیبانی فنی جهت دیتاسنترها یا مرکز داده هاو NOS ها نموده است . یک تیم متخصص چه بصورت حضور فیزیکی و چه بصورت ریموت جهت مدیریت هر آنچه سرورهای شما بدان نیاز داشته باشد موجود خواهد بود . در این پلان ما تمام کارهای مربوط به ایجاد و راه اندازی سرور جدید و مانیتورینگ ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و پاسخ گویی به تیکیت های پشتیبانی کاربران و ایمن سازی سرورها و ارتباط رابر عهده خواهیم داشت . این پلان یک پلان حرفه ایست که ما در آن کیفیت پشتیانی از سطح یک تا سطح ۳ مدیریتی را بر عهده می گیریم و این پلان نیازمند قرارداد کتبی می باشد

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • پاسخگویی به بینهایت درخواست پشتیبانی و گفتگوی آنلاین
  • حمایت از مرکز پشتیبانی
  • تضمین متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها در کمتر از ۲۰ دقیقه
  • پشتیبانی از بینهایت کاربر بر روی هر سرور
  • مانیتورینگ سرورهای فعال
  • ریبوت کردن در لحظه سرورها
  • پاسخ دهی و حل کلیه مسائل و مشکلات گزارش شده از سطح یک تا سطح سه
  • نصب و کانفیگ سرورهای جدید
  • نصب و کانفیگ فایروال
  • کنترل لود سرور و کاهش بار های اضافی
  • ایمن سازی سرور در برابر حملات و بروزرسانی ها
  • نصب نرم افزارهای شخص های ثالث و اسکریپت ها
  • بهینه سازی و ارتقا کرنل (هسته) و
  • بهینه سازی و آپگرید نرم افزاری
  • پاسخ گویی با برند شرکت شما
  • انجام کارها توسط متخصصان زبده و حرفه ای

essay writers



یک پاسخ بگذارید