سروربان اقدام به سرویس های پشتیبانی فنی جهت دیتاسنترها یا مرکز داده هاو NOS ها نموده است . یک تیم متخصص چه بصورت حضور فیزیکی و چه بصورت ریموت جهت مدیریت هر آنچه سرورهای شما بدان نیاز داشته باشد موجود خواهد بود . در این پلان ما تمام کارهای مربوط به ایجاد و راه اندازی سرور جدید و مانیتورینگ ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و پاسخ گویی به تیکیت های پشتیبانی کاربران و ایمن سازی سرورها و ارتباط رابر عهده خواهیم داشت . این پلان یک پلان حرفه ایست که ما در آن کیفیت پشتیانی از سطح یک تا سطح ۳ مدیریتی را بر عهده می گیریم و این پلان نیازمند قرارداد کتبی می باشد
- پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
- پاسخگویی به بینهایت درخواست پشتیبانی و گفتگوی آنلاین
- حمایت از مرکز پشتیبانی
- تضمین متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها در کمتر از ۲۰ دقیقه
- پشتیبانی از بینهایت کاربر بر روی هر سرور
- مانیتورینگ سرورهای فعال
- ریبوت کردن در لحظه سرورها
- پاسخ دهی و حل کلیه مسائل و مشکلات گزارش شده از سطح یک تا سطح سه
- نصب و کانفیگ سرورهای جدید
- نصب و کانفیگ فایروال
- کنترل لود سرور و کاهش بار های اضافی
- ایمن سازی سرور در برابر حملات و بروزرسانی ها
- نصب نرم افزارهای شخص های ثالث و اسکریپت ها
- بهینه سازی و ارتقا کرنل (هسته) و
- بهینه سازی و آپگرید نرم افزاری
- پاسخ گویی با برند شرکت شما
- انجام کارها توسط متخصصان زبده و حرفه ای