سروربان خدمات پشتیبانی فنی ذیل را ارائه می دهد:

  1. پاسخدهی به مشتریان از طریق تماس تلفنی / ایمیل / تیگنینگ / گفتگوی آنلاین از خدمات سرویس های سروربان میباشد.
  2. مانیتورینگ و پاسخگویی به مسائل شبکه و سرور همانطور که در توضیحات هر سرویس مشخص گردیده است.
  3. به منظور حل و فصل مشکلات , ممکن است نیاز به جزییات ورود به سرور باشد که در اینصورت می توانید به سروربان اعتماد کامل داشته باشید، سروربان هیچگاه اعتبار خود و اعتماد شما را از بین نخواهد برد و آنچه برروی سرور شما انجام میشود با اطلاع قبلی و پیرو دستورات شما خواهد بود.

اطلاعات کلی

بصورت کلی ابتدا شما با جزئیات کافی از درخواست و یا مشکل بوجود آمده بر روی سرور ما را مطلع می نمایید و سپس در صورت لزوم دسترسی های لازم را در اختیار سروربان قرار میدهید .سروربان با توجه به تجربیات کافی و تخصص های موجود در کمترین زمان ممکن مشکل یا درخواست شما را انجام می دهد .فقط دقت بفرمایید زمانی که سرور شما دان هست و یا دسترسی های لازم به سرور نیست امکان ارائه سرویس و خدمات غیر ممکن می شود !

صورت حساب ها

کلیه سرویس ها و خدمات سروبان بصورت پیش پرداخت می باشد . بدین صورت که قبل از اینکه درخواست و یا مشکل خود را جهت رفع به قسمت پشتیبانی ارسال می فرمایید می بایستی فاکتور آن خدمات را پرداخت نمایید.

پلان ها و مبالغ

سروربان حق هر گونه تغییر در شرایط و مبالغ سرویس ها را در هر زمان برای خود محفوظ می دارد. کاربران قدیمی با هر شرایطی که ثبت نام و درخواست سرویس داده اند , همان شرایط پا بر جا خواهد بود .

تضمین رضایت

سروربان کلیه سرویس ها و خدمات خود را بهمراه تضمین رضایت شما ارائه می دهد. بدین معنی که پس از هفت روز از زمان ثبت نام شما و یا ۵ روز پس از درخواست سرویس (هرکدام که زودتر بپایان برسد ) می توانید با ارائه دلیل درخواست لغو سرویس نمایید.۱۰۰% هزینه شما به شما برگشت داده خواهد شد.

نحوه کنسل

کنسل کردن سرویس حتما می بایستی از طریق ایمیل به sales@serverban.ir صورت پذیرد و هر گونه کنسلی از طریق چت و یا آی دی های آنلاین ما مورد قبول نمی باشد.اگر چه برای لغو سرویس هیچ اطلاع قبلی نیاز نیست اما باز هم مراتب جهت ثبت می بایستی ایمیل گردد. توجه داشته باشید دلایل لغو سرویس ها بدلیل اینکه ممکن است کاری بر روی سرور شما انجام گرفته باشد و بجهت جلوگیری از سوء استفاده می بایستی منطقی و محکمه پسند باشد.

مدت زمان پاسخگویی

سروربان حداکثر زمان پاسخگویی به درخواست های شما را بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه با توجه به سرویس درخواستی شما تضمین می نماید.بدین صورت که زمانی که شما درخواستی را در سیستم تیکتینگ ثبت می نمایید تا زمانی که این تیکت به تکنسین مورد ارجاع و پروسه کار شما شروع می گردد .

توجه داشته باشید که قسمت فروش و یا حسابداری ما شامل این مدت زمان پاسخ گویی نمی باشد و بسته به زمان و ساعات اداری متفاوت است.

پشتیبان گیری از اطلاعات

ماهیچ گونه پشتیان گیری و یا ذخیره سازی اطلاعات شما را انجام نمی دهیم ، مگر به درخواست شما ! اطلاعات پشتیبان گرفته شده بر روی فضایی که کاربر در اختیار ما قرار می دهد ذخیره می شود و سروربان هیچ دخل و تصرفی در دیتاها و اطلاعات شما انجام نخواهد داد

عودت وجه

بجهت جلوگیری از هرگونه سوئ استفاده می بایستی درخواست کنسل شدن سرویس و درخواست وجه بصورت ایمیلی و فقط به ایمیل sales@serverban.ir ارسال گردد و با توجه به اینکه تیکت ها شما مجددا توسط ما رسیدگی می شود فقط مبالغی برگست داده می شود که کم کاری و یا خلاف قوانین صورت پذیرفته باشد . مبالغ بازگشت داده شده به حساب شخص بازکننده حساب واریز می گرددو ممکن است تا ۷ روز کاری بطول بیانجامد

سیاست استفاده منصفانه (FUP)

ما برای کیفیت بالای کارمان اهمیت زیادی قائل هستیم. لذا برای اینکه کیفیت کارمان را برای کاربران دیگر به خطر نیاندازیم ممکن است برای کاربرانی که کارهای زیاد و وقت گیری دارند محدودیت هایی قایل شویم، مثلا محدودیت در باز کردن تیکت های همزمان و یا الویت بندی در انجام درخواست های این شخص ! در صورتی که درخواست های این شخص بیش از حد معمول باشد ممکن است قطع یکطرفه همکاری نیز صورت پذیرد !

رعایت اخلاق و ادب

از وظایف پرسنل سروربان است که همواره مبادی آداب بوده و با احترام با کاربران برخورد نمایند . اما سوء استفاده از برخورد مناسب پرسنل سروربان مجاز نمی باشد . هرگونه آزار و اذیت و استفاده از کلمات توهین آمیز از طریق تلفن , چت و یا هر وسیله دیگری از ارتباطات الکترونیکی ممنوع بوده و در صورت مشاهده سروربان این اجازه را دارد که بدون اطلاع قبلی سرویس دهی به شخص را معلق و یا کلا قطع نماید . هر گونه اعتراض و یا انتقاد می بایستی بصورت سلسله مراتبی و از طریق ایمیل sales@serverban.ir اطلاع رسانی گردد.

بازخورد های منفی

ما برای ساختن کسب و کاری موفق و حرفه ای چندین سال تلاش نموده ایم و خوشبختانه شهرت خوبی نیز در بین شرکت های پشتیبانی در ایران کسب نموده ایم ما برای بدست اوردن حسن نیت کابران تلاش نموده ایم. واقعا منصفانه نیست قبل از ثبت درخواستتان در قسمت (نظارت بر عملکرد پشتیبانان سروربان ) ابراز نمایید که سروربان حامی شما نیست و یا خدمات ارائه شده جالب نیست و … .ما همیشه حق را به مشتری می دهیم و سعی می کنیم تا اعتماد مشتری را جلب نماییم .

حفظ حریم خصوص و عدم افشای اطلاعات

همانطور که همه ما می دانیم افشای اطلاعات جرم است و هیچگاه سروربان جرم نمی کند! نگاهداری از اطلاعات کابران و عدم افشای اطلاعات از اصول کسب و کار موفق و اعتماد سازی به شرکت های پشتیبانی است . آنرا به هیچ قیمتی نخواهیم فروخت ! ما همیشه پایبند به اصول و قوانین کشور عزیزمان ایران هستیم .

اگر شما هر یک و یا تمامی شرایط و مقررات استفاده را نمی پذیرید قبل از ثبت نام و یا خرید سرویس با ما تماس بگیرید.

با عضویت و خرید سرویس از سروربان بدین معنی است که شما تمامی شرایط و مقررات استفاده از خدمات سروربان را خوانده اید و آنرا قبول دارید.