این یک پلان پشتیبانی ماهیانه از طریق سیستم تیکتینگ حرفه ای پشتیبانی ماست که برای شرکت های هاستینگ دارای هاست اشتراکی می باشد ایجاد گردیده است.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکتینگ پیشرفته
  • تضمین متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها در کمتر از ۳۰ دقیقه
  • ریبوت کردن در لحظه سرورها در صورت نیاز
  • رفع مشکلات ایجاد شده با دیتا سنتر
  • پاسخ دهی و حل کلیه مسائل و مشکلات گزارش شده از سطح یک تا سطح سه
  • نصب و کانفیگ فایروال
  • کنترل لود سرور و کاهش بار های اضافی
  • نصب نرم افزارهای شخص های ثالث و اسکریپت ها
  • تضمین آپتایم
  • انجام کارها توسط متخصصان زبده و حرفه ای



یک پاسخ بگذارید