این پلان پشتیبانی در حقیقت برای شرکت های هاستینگی که در حال رشد می باشند و نیازمند تیم پشتیبانی اما نه بصورت اختصاصی طراحی شده است . در این پلان دو شرکت یعنی سروربان و شرکت هاستینگ در خواست کننده قسمتی از پشتیبانی سایت را در اختیار سروربان قرار می دهد و سروربان بصورت حرفه ای و با در نظر گرفتن اخلاق حرفه ای به درخواست های مشتریان پاسخ می دهد . تمام عملیات پشتیبانی لاگ و ثبت می شود تا در صورت نیاز به شما ارائه گردد

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
  • پاسخ به بینهایت درخواست و یا تیکت
  • پشتیبانی از طریق سیستم تیکتینگ پیشرفته
  • تضمین متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها در کمتر از ۲۰ دقیقه
  • پشتیبانی از بینهایت اکانت بر روی هر سرور
  • مانیتورینگ سرورهای فعال
  • ریبوت کردن در لحظه سرورها در صورت نیاز
  • رفع مشکلات ایجاد شده با دیتا سنتر
  • تضمین آپتایم
  • پاسخ دهی و حل کلیه مسائل و مشکلات گزارش شده از سطح یک تا سطح سه
  • نصب نرم افزارهای شخص های ثالث و اسکریپت ها
  • پاسخ دهی همچون شرکت شما و با برند شما ! هیچ کس حضور ما را متوجه نخواهد شد
  • انجام کارها توسط متخصصان زبده و حرفه ای


یک پاسخ بگذارید