این پلان پشتیبانی در حقیقت برای شرکت های هاستینگی که در حال رشد می باشند و نیازمند تیم پشتیبانی اما نه بصورت اختصاصی طراحی شده است . در این پلان دو شرکت یعنی سروربان و شرکت هاستینگ در خواست کننده قسمتی از پشتیبانی سایت را در اختیار سروربان قرار می دهد و سروربان بصورت حرفه ای و با در نظر گرفتن اخلاق حرفه ای به درخواست های مشتریان پاسخ می دهد . تمام عملیات پشتیبانی لاگ و ثبت می شود تا در صورت نیاز به شما ارائه گردد
- پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته
- پاسخ به بینهایت درخواست و یا تیکت
- پشتیبانی از طریق سیستم تیکتینگ پیشرفته
- تضمین متوسط زمان پاسخگویی به درخواست ها در کمتر از ۲۰ دقیقه
- پشتیبانی از بینهایت اکانت بر روی هر سرور
- مانیتورینگ سرورهای فعال
- ریبوت کردن در لحظه سرورها در صورت نیاز
- رفع مشکلات ایجاد شده با دیتا سنتر
- تضمین آپتایم
- پاسخ دهی و حل کلیه مسائل و مشکلات گزارش شده از سطح یک تا سطح سه
- نصب نرم افزارهای شخص های ثالث و اسکریپت ها
- پاسخ دهی همچون شرکت شما و با برند شما ! هیچ کس حضور ما را متوجه نخواهد شد
- انجام کارها توسط متخصصان زبده و حرفه ای